• Zwroty i reklamacje

1. Art. 27 ustawy o prawach konsumenta

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (reklamacje i zworty prosimy wysyłać na adres email kontakt@sklepeuforia.pl wraz z opisaniem problemu oraz ewentualną dokumentacją zdjęciową) od otrzymania zamówionego towaru.


2. Produkty używane nie będą przyjmowane do zwrotów z powodów higienicznych, więc prosimy o przemyślane zakupy.

3. W przypadku reklamacji, po wcześniejszym zaakceptowaniu, będą Państwo proszeni o odesłanie produktów na adres Aleja Krakowska 62 lok. 2, 05-090 Raszyn.

Wartość produktów zwrócimy Państwu na numer bankowy niezwłocznie po otrzymaniu zareklamowanego towaru (razem ze zwrotem kosztów wysyłki).

4. W przypadku zwrotu produktu, będą Państwo proszeni o odesłanie produktów na adres Aleja Krakowska 62 lok. 2, 05-090 Raszyn. Koszt wysyłki we własnym zakresie.

Sklep nie pokrywa kosztów wysyłki zwrotnej. Pieniądze zwrócimy Państwu na numer bankowy niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru.

5. Zwrot lub reklamacja możliwa jest również w sklepie stacjonarnym pod adresem: Aleja Krakowska 62 lok. 2, 05-090 Raszyn.

6. Wszystkie pytania prosimy kierować na adres email kontakt@sklepeuforia.pl.

7. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

8. Czas rozpatrzenia reklamacji: do 14 dni roboczych.

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Czy masz ukończone 18 lat?